Inschrijven Brunch zondag 19 september

Erik De Gruyter 05-09-2021

Vorig jaar moesten we onze vermaarde Brunch missen wegens Corona.

Op zondag 19 september nemen we de draad terug op met onze FAMILIEBRUNCH, die aanvangt vanaf 10 uur.

Wij starten met spek en eieren, diverse broodsoorten, chocoladekoeken, croissants, kaas, hesp, confituur, verse yoghurt, fruitcocktail en nog veeeel meer.

Heerlijk geurende koffie en fruitsap begeleiden onze rijkelijke brunch. Maar dat is lang niet alles. Terwijl iedereen met spanning de finales van het clubkampioenschap live kan volgen, gaan we op het middaguur overstag voor ondermeer een lekker soepje en een bakje frieten “met iets meer” uit onze Bashap.

En dat alles voor een zacht prijsje van 16 euro. Kinderen tussen 6 en 12 jaar betalen slechts 8 euro. Kinderen tot 6 jaar kunnen gratis genieten van onze CLUBBRUNCH.

ZIN OM IN TE SCHRIJVEN?

Dat kan vanaf de start van ons clubkampioenschap via de strookjes, die in de vergaderzaal beschikbaar zijn of via deze link.

Inschrijvingen  Brunch worden afgesloten op donderdag 16 september.

Snel inschrijven is dus de boodschap !!!!