EK Voetbal: twee reuzenschermen op TC Basveld - Vraag naar vrijwilligers Events

Erik De Gruyter 08-06-2021

Nog een paar keer slapen en het EK Voetbal wordt op gang geschoten. De EK-koorts is in Zonhoven stilaan naar ongekende hoogtes aan het stijgen. Ook op onze club is er sprake van een Rode Duivels mania.

De Basbar van Johnny kreeg de afgelopen dagen een fraai jasje aangemeten in de bekende vaderlandse kleuren. Ook zullen de EK-wedstrijden zowel binnen als buiten op twee grote schermen kunnen gevolgd worden.

Onze Rode Duivels beginnen er zaterdag 12 juni om 21u aan tegen Rusland. Nadien volgen Denemarken-België (donderdag 17 juni 18 uur) en Finland-België (maandag 21 juni 21 uur).

Bij de wedstrijden van de Red Devils zullen de smaakpapillen van de aanwezige Basvelders verwend worden door hartige gratis hapjes van Johnny en Annick.

Voor de dames zijn er heerlijke wijntjes en zalige cocktails tegen demoprijzen. De heren kunnen genieten van liefst vier bieren van het vat: Cristal, blonde Grimbergen, Hapkin en de laatste aanwinst Le Fort Triple.

Uiteraard wordt er verwacht dat de aanwezigen - nodig gerust je vrienden en vriendinnen uit - van de Basveld Arena een strijdtoneel zonder weerga maken. Gewapend met toeters en bellen, getooid in Rode Duivels attributen, "screamen" we Thibaut, Kevin en Co naar de Europese titel...

Eventcommissie: meld je aan als vrijwilliger !!!

Nu we na een moeilijk Corona jaar, eindelijk lijken te evolueren naar het nieuwe normaal, hoopt de club ook terug de draad te kunnen opnemen.

Onze eerste eyecatcher wordt het Open Tornooi waarvoor straks zal kunnen ingetekend worden. Dat betekent echter dat TC Basveld ook terug een aantal activiteiten gaat hernemen zoals de Nacht der Dubbels, Bashap, Tombola Open Tornooi, receptie Open Tornooi, Brunch Clubkampioenschap enz.

Daarom deze vriendelijke oproep naar alle leden: TC Basveld heeft nood aan personen, die zich "pro deo" wensen te engageren bij de organisatie van deze Events.

Wie graag wil helpen bij clubactiviteiten, liefst een mailtje naar erik.degruyter@skynet.be. (Telefonisch contact  0475/278515). Hartelijk dank voor jullie reacties.