Clubactiviteiten blijven voorlopig opgeschort

Erik De Gruyter 24-03-2020
Tennis terreinen TC Basveld

Onze bruisende club is  dezer dagen vleugellam door het toedoen van een gevaarlijk beestje. Via de uitstekende monitoring van de deskundigen ter zake en de dagelijkse informatie via de verschillende mediakanalen weten we allemaal wat ons te doen staat. Om het op zijn Maggies te zeggen: Blok uzelf af en Blijf in uw kot !

TC Basveld hoopt dat onze leden het goed stellen. Elkaar zoveel mogelijk ondersteuning geven kan een prima hulpmiddel zijn om straks sterker uit deze vreemde tijden te geraken.

Zoals reeds eerder medegedeeld zijn de TC Basveld installaties zowel indoor als outdoor tot en met 5 april volledig geblokt.

De openingsdrink van vrijdag 3 april gaat net als de drink van onze nieuwe uitbater Johnny Bex op zaterdag 4 april NIET door.

Paaskampen cq stages werden eveneens afgevoerd. Ook het vermaarde Paasontbijt van maandag 13 april zal dit jaar jammer genoeg het levenslicht niet zien.

Tennis Vlaanderen stuurde jullie vandaag per mail een totale round-up in verband met stages, tornooien en interclubcompetities. Via dat kanaal zullen onze leden op de hoogte gehouden worden over verdere ontwikkelingen.

Hoe zit het verder met de opmaak van onze buitenterreinen? Onze infrastructuurcommissie is uiteraard standbye en is quasi klaar om jullie met open armen te ontvangen en de verse geur van gravel te laten opsnuiven.

Alleen dienen wij net zoals vele andere sportfederaties te wachten op een GO. Die is er nog niet en het blijft zeer de vraag of we straks na 5 april onze geliefkoosde sport opnieuw kunnen beoefenen.

TC Basveld wenst alle leden heel veel sterkte en moed toe in deze autoluwe periode.

Dik figuurlijk schouderklopje en houd jullie allemaal haaks en gezond !!!