2016

Wat is vorig jaar toch voorbijgevlogen, maar graag willen we even terugblikken op 2015,  wederom  een “grand cru” jaar voor onze club.

In het voorjaar werden de eerste knappe prestaties geleverd met enkele finaleplaatsen en tornooi-overwinningen van onze jeugdspelers.

Het buitenseizoen werd afgetrapt met de interclubcompetitie, met een verrassende, maar des te meer verdiende finaleplaats van onze jeugdige Dames 6 ploeg. Als kers op de taart behaalde de dames 35-ploeg de Limburgse titel en in het najaar werd de halve finale het eindstation in de nationale eindronde. In de zomermaanden konden onze spelers zich meten met anderen op talrijke tornooien. Verschillende spelers behaalden één of meerdere tornooizeges, maar de uitschieter van het jaar was zonder twijfel Britney Nysen. Zij won maar liefst 10 tornooien in het enkelspel en eindigde dan ook terecht op de 1e plaats in het criterium van Dames 5. Op het einde van het seizoen won zij ook nog de Limburgse Masters om daarna op de Belgische Masters pas in de halve finale te verliezen tegen de Belgische kampioene in haar reeks.

De recreatieve spelers kwamen in 2015 ook weer volop aan hun trekken. Zo konden zij deelnemen aan een hele reeks kampen, stages of andere activiteiten.

In het najaar kregen we de heuglijke boodschap van Tennis Vlaanderen dat T.C. Basveld, net als in 2013 en 2014 de labels ‘Jeugdvriendelijke Tennisclub’ en ‘Erkende KidsTennisschool’ behaalde.

DIKKE, DIKKE PROFICIAT VOOR IEDEREEN !!!!!

T.C. Basveld blijft op vlak van jeugdwerking meedraaien in de top van Limburg, een enorme realisatie van de jeugdwerking.

Woorden schieten tekort om hulde te brengen aan het titanenwerk dat bestuursleden, trainers, begeleiders, vrijwilligers en ook ouders verrichtten !!!

Onze club is er zich van bewust dat er nog stappen kunnen gezet worden. Zonder de steun van iedereen, die betrokken is bij onze mooie club, is dat echter moeilijk.

We hopen dan ook dat onze grote T.C. Basveld familie volgend jaar jullie volle steun mag blijven genieten !