Geert Janssens nieuwe uitbater, word lid Algemene Vergadering

Erik De Gruyter 13-03-2022

Zoals bekend heeft Johnny Bex een tijdje geleden te kennen gegeven dat hij door zijn drukke beroepsactiviteiten geen vervolg meer kon breien aan de uitbating van het clubhuis. TC Basveld wenst Johnny uitdrukkelijk te bedanken voor de fantastische manier waarop hij de afgelopen periode in uiterst moeilijke omstandigheden de uitbating op een onnavolgbare manier ter harte genomen heeft. Dikke, dikke merci Johnny en zijn geweldig team !!!

Vanaf 1 april - nee, da's geen flauwe grap - zal het clubhuis bemand worden door een nieuwe kapitein. Geert Janssens wordt onze nieuwe uitbater. Bezeten door het horecavirus heeft Geert ervoor gekozen om zich full-time te smijten voor deze mooie uitdaging. Hij zal geassisteerd worden door zijn charmante vriendin Lies Steegmans. Beiden kunnen bogen op ruime ervaring in de sector. TC Basveld heet Geert en Lies hartelijk welkom in onze mooie tennisfamilie en wensen hen alle succes toe in hun mooi project !!!

Lid worden van de Algemene Vergadering

Op vrijdag 8 april vindt om 19 uur onze jaarlijkse Algemene Vergadering plaats.

Basveld Tennisclub is statutair verplicht om op de algemene vergadering ondermeer rekeningen en budgetten te laten goedkeuren. Op de AV wordt door de club ook een interessant overzicht gegeven over de globale werking van de verschillende commissies,  jeugdactiviteiten, nieuwe projecten en investeringen. Net als voorgaande jaren zijn we op zoek naar clubleden, die bereid zijn om  te “zetelen” in de algemene vergadering.

Wie zich geroepen voelt om lid te worden van AV kan zijn kandidatuur voor 26 maart aanstaande indienen via deze link.  De nieuwe leden van de AV ontvangen per mail een uitnodiging van voorzitter Clement Franssens.

We hopen alvast dat er gretig zal gereageerd worden op deze uitnodiging om deel uit te maken van de Algemene Vergadering.