Ellen en Ronny nieuwe uitbaters cafetaria

Erik De Gruyter 02-10-2022

Na het vertrek van de vorige uitbaters is de club onmiddellijk een zoektocht gestart naar een nieuwe bemanning.

In het vooruitzicht van andere uitbaters heeft TC Basveld  ervoor gezorgd dat het clubhuis dagelijks geopend bleef. Dankzij de gewaardeerde medewerking van een groot aantal leden zijn wij erin geslaagd om de kantine dagelijks draaiende te houden. De club wenst de personen, die zich de afgelopen maand voor de kar spanden, uitdrukkelijk te bedanken voor hun royale inspanningen.

Op 1 november start TC Basveld met nieuwe uitbaters. De keuze viel op Ellen Ceulemans, zus van gewezen maratonkampioen Rik, én Ronny Buelen.

Voor Ronny gaat daarmee een droom in vervulling. Omdat Ronny van zijn vader nooit de toelating kreeg om voor kok te studeren, is het vuur om iets in de horeca te doen altijd blijven smeulen. Met de uitbating van het clubhuis gaat die droom toch bewaarheid worden. Ellen Ceulemans komt uit een sportief nest. Zij heeft bovendien twee erg sportieve dochters, die actief zijn in de atletiek en het volleybal. Zowel Ellen als Ronny hebben erg veel voeling met het sportieve wereldje.

TC Basveld wenst de nieuwe uitbaters alle succes toe met deze boeiende uitdaging. Wij hopen dat het toffe stel vertrokken is voor een langdurig traject op Basvelden.

VAN HARTE WELKOM ELLEN EN RONNY !!!