Clubkampioenschappen 2020

Marcel Schildermans 24-08-2020

Na een geslaagd Open Tornooi, zijn wij klaar voor ons Clubkampioenschap 2020. Er is wat gesleuteld aan de reeksen, om tegemoet te komen aan een aantal vragen van onze leden. Hopelijk vindt iedereen wel een reeks om zich in uit te leven. Je mag uiteraard in meedere reeksen inschrijven, als je voldoende beschikbaar bent. Zoek voor de dubbels een geschikte partner en beleef een fijn tornooi.

De jeugdreeksen U09 tot U15 worden gespeeld in poulevorm zodat alle deelnemers minstens 2 wedstrijden kunnen spelen. Op zondag 20 september om 10u wordt er een Kidstornooitje georganiseerd waaraan de Kidstennissers van TC Basveld, van wit t.e.m. oranje, kunnen deelnemen. Jullie ontvangen hierover nog extra informatie via een jeugdflash. Jeugdleden mogen gratis deelnemen aan het clubkampioenschap.

De finales worden in principe gespeeld op zondag 20 september. Inschrijven kan tot woensdag 2 september om 22.00 uur via deze link.