Alle namen bij tennisreservaties verplicht

Erik De Gruyter 25-03-2021

Beste clubleden

Wij zijn bijzonder verheugd dat zoveel leden de weg naar onze fraaie tennisterreinen gevonden hebben. Er wordt momenteel vlotjes gereserveerd. Aan de boekingen te merken willen jullie eerst allemaal  eens proberen om te “enkelen”.  Dat kan uiteraard,  maar als jullie dubbel wensen te spelen is het wel verplicht om de vier namen van de spelers op te geven.

Wij zijn namelijk al een aantal keren gecontacteerd geweest door de CONTACT TRACERS voor het doorgeven van de spelersnamen. Het doorspelen van de namen is namelijk een WETTELIJKE VERPLICHTING om buiten te kunnen blijven sporten in deze Covid tijden.

TC Basveld wenst niet vervelend te doen. Maar plaats in godsnaam dus ALTIJD alle spelers op de reservatie en corrigeer subito presto de reservaties die jullie tot nog toe gedaan hebben.  Het vergt een kleine inspanning om één en ander recht te zetten. Bovendien kan het de club heelwat problemen besparen.

Het is uiteraard onze uitdrukkelijke wens dat we met zijn allen in deze bizarre tijden toch nog een balletje kunnen blijven kloppen...

Met dank voor jullie begrip, sportieve groeten en geniet van het mooie spelletje !!!

Het TC Basveld bestuur