Alle lessen en clubactiviteiten opgeschort

Erik De Gruyter 13-03-2020

De Federale regering heeft gisterenavond naar aanleiding van het Corona virus een aantal maatregelen uitgevaardigd. TC Basveld heeft daar acte van genomen. De grootste bezorgdheid van onze club is dat we onze clubleden op de veiligste manier doorheen deze moeilijke periode gidsen. Om die reden worden volgende maatregelen genomen.

Alle activiteiten én lessen voor jeugd en volwassenen tot en met 31 maart worden geschrapt. Ook de filmavond, train to interclub, vriendjesdag en het karting event worden afgevoerd. De Pasdag voor de Basveld truien wordt doorgeschoven naar een latere datum. De finales van de winterinterclub tenslotte worden verplaatst naar 10 april.

De kantine gaat vanaf middernacht dicht tot en met 3 april dicht.

Iedereen kan naar eigen goeddunken echter wel zijn tennisuur blijven opnemen. Met andere woorden de tennishal zelf zal geopend blijven. De club zal er zorg voor dragen dat de inkomhal en sanitaire installaties gereinigd worden.

Of de kampen en stages in de Paasvakantie doorgaan, wordt intern nog bekeken. Mochten deze geannuleerd worden dan worden jullie hierover tijdig geinformeerd.

De events, die in april plaatsvinden, houden we nog even in beraad. Verdere communicatie hierover volgt ten gepasten tijde.