Afscheid Werner, welkom Johnny

Erik De Gruyter 01-04-2020

De laatste dag van deze alles overweldigende maand maart werd ook een specialleke voor TC Basveld.

Gisteren liep lettterlijk in alle stilte de concessieovereenkomst met Werner Buttgereit af. Zes jaar lang heeft Werner op een unieke wijze de uitbating van ons clubhuis waargenomen. Nee, zijn gelijke heeft hij niet. Altijd een glimlach om de gestyleerde mondhoeken, nooit slecht gezind. Werner was in lengte van jaren de meest aimabele gastheer, die de club zich kon dromen. TC Basveld wenst Werner uitdrukkelijk te bedanken voor de afgelopen periode waaraan iedereen heel veel goeie herinneringen en af en toe een "zeeperd" aan zal overhouden.

Door de bekende omstandigheden is het Werner niet gelukt om op een feestelijke manier afscheid te nemen van de club.  Maar uitstel is geen afstel. Zodra alle tribulaties achter de rug zijn, zorgen we voor een momentum om Werner nog eens  extra in het zonnetje te plaatsen.

In een vreemd decor - buiten op het terras en op respectabele afstand van elkaar - werden gisteren na de laatste administratieve afhandelingen met Werner de deuren geopend voor onze nieuwe uitbater.

Iedereen die op Moeder Aarde verblijft, weet dat Johnny Bex onze nieuwe uitbater wordt. Een curriculum vitae van Johnny verspreiden is niet nodig. Iedereen op de club kent Johnny sinds jaren als een gedreven clublid, die samen met Eric Steegmans de winterinterclub in goede banen leidt. Zijn sportief engagement naar de club zal er meer dan waarschijnlijk toe leiden dat vele clubactiviteiten straks op nog meer animo van onze leden zullen mogen rekenen.

TC Basveld wenst Johnny én Annick alle succes bij deze mooie nieuwe uitdaging.

Hopelijk kan Johnny met zijn enthousiasme zo snel mogelijk aan de slag in zijn nieuwe biotoop. Dat zou immers betekenen dat onze talrijke leden ook opnieuw hun favoriete sport kunnen beoefenen én terug kunnen socializen en toasten met hun vele vrienden.

Safety first in deze bizarre tijden geniet uiteraard alle prioriteit. Daarom zal TC Basveld zich in de volgende periode ook strikt houden aan de door de overheid opgelegde maatregelen.

Lieve clubleden, houd het allemaal gezond en zorg goed voor elkaar en jullie geliefden!!!