Aanpassing reservatieregels PADEL

Marcel Schildermans 19-03-2021
  • Alleen padelleden kunnen (gratis) terreinen reserveren. Tijdens piekuren 2 gelijktijdig en tijdens de daluren 3 gelijktijdig. Er kunnen geen bijkomende terreinen meer gereserveerd worden tegen extra betaling.
  • Tennisleden die geen padellid zijn, zijn gastspelers (zoals alle leden van Tennis Vlaanderen en onbekende gasten) en kunnen uitgenodigd worden door padelleden. De prijs hiervoor is 7.5 euro en wordt afgerekend door diegene die de reservatie doet (=een padellid). Dus zorg voor voldoende saldo als je gastspelers uitnodigt. Tennisleden moeten voor padel geen saldo meer hebben, maar kunnen dit wel gebruiken om gastspelers voor tennis uit te nodigen (zowel indoor als outdoor)
  • Losse verhuur kan door leden van Tennis Vlaanderen of derden die eerst een gratis account aanmaken bij Tennis Vlaanderen. Plein voor losse verhuur kost 30 euro.

• Voor dubbelspel moeten altijd de 4 personen op de reservatie staan die effectief spelen.
  • Voor enkelspel moet je eerst een seintje geven aan Marcel met de 2 personen die spelen.  Marcel doet dan de reservatie. Er gaat hiervoor geen geld meer af van jullie saldo.
  • Bij losse verhuur staat slechts 1 persoon op de reservatie. Tennis Vlaanderen zoekt hiervoor nog een oplossing.