Aanleg padelterreinen gestart

Erik De Gruyter 23-09-2020
Padel terreinen TC Basveld Zonhoven

Sinds maandag wordt onze mooie Basveldsite "opgeschrikt" door het op en aanrijden van zware werktuigen. Reden voor die bedrijvigheid is de definitieve start voor de  aanleg van  twee padelterreinen. De komende weken zal de firma Yopadel zijn uiterste best doen om de padelterreinen zo snel mogelijk in gereedheid te brengen.

Onze leden worden uiteraard tijdig geïnformeerd wanneer de twee padelpaleisjes kunnen bestormd worden.

Het lidgeld voor padel bedraagt 50 € per jaar. Maar voor de nog resterende maanden van dit vreemde kalenderjaar zal een andere spelregel gehanteerd worden. Onze leden zullen  20 € voor 4 personen betalen voor 1 uur padelplezier.

Alle verdere informatie over reserveringen en betalingen voor padel  ontvangt iedereen op korte termijn via de bekende kanalen.