UITNODIGING VRIJWILLIGERSAVOND ZATERDAG 3 FEBRUARI

14-01-2018

Afgelopen vrijdag  luidde onze club het jaar in met een zeer geslaagde en druk bijgewoonde Nieuwjaarsreceptie.

Begin volgende maand gaat TC Basveld er opnieuw flink tegenaan.

Op ZATERDAG 3 FEBRUARI is er vanaf 19 uur onze vermaarde Vrijwilligersavond.

Wie is op deze heerlijke smulavond genodigd ? Alle clubleden, die zich het afgelopen jaar op de een of andere manier verdienstelijk hebben gemaakt voor onze club. We hebben geen lijstjes gemaakt wie in aanmerking komt om er op ZATERDAG 3 februari bij te zijn.

Iedereen mag zelf oordelen of hij er die dag bij moet zijn. Op die manier wordt  niemand vergeten. Graag ook melden of je soloslim speelt dan wel je partner meebrengt.

Om practische redenen dienen inschrijvingen via onderstaande link te gebeuren voor woensdag 31 januari. We hopen dat onze vrijwilligers massaal reageren op deze uitnodiging !!!!!!!!