UITNODIGING 40 JAAR TC BASVELD

17-08-2016

Onze club wordt 40 jaar jong. Op ZATERDAG 3 SEPTEMBER gaan we dat uitbundig vieren met onze clubleden. Het feestprogramma start om 14 uur met diverse activiteiten (grime, tattoo, balonnenclowns, tennisparcours, springkastelen, rodeo). IJskar Rossi komt om 15u30 langs met zijn heerlijke ijsjes. Het officiele gedeelte start om 17u. Daarna is iedereen van harte welkom op een schitterende receptie met veel bubbels en een pallet van hartige apetizers. Om 19u  kan men aanschuiven aan de kraam van Patapata voor een heerlijk fritje en wat meer.

Om te kunnen genieten van het lekkers van Patapata dien je wel in te schrijven voor 29 augustus.

Inschrijven kan online gebeuren of via de inschrijvingsformulieren, die zich in het clubhuis bevinden.

Het eten is gratis voor jeugd onder 18 jaar. De anderen kunnen smikkelen voor 5 € per persoon.

Schrijf je vandaag nog in voor het eetfestijn !!!!!!!!!!!!!!