RECEPTIE OPEN TORNOOI VRIJDAG 4 AUGUSTUS

24-07-2017

Nog zeven dagen slapen en dan start ons OPEN TORNOOI. Tussen de sportieve esbattementen door bieden wij onze clubleden ook enige verstrooiing aan.

Net als voorgaande jaren zal de  RECEPTIE van het OPEN TORNOOI aan het eind van de eerste week plaats vinden.

Langs deze weg vorderen wij met stille dwang alle spelende en niet-spelende leden op om op VRIJDAG 4 AUGUSTUS in dichte drommen naar ons clubhuis af te zakken.

Van 20 tot 22 uur kan er ononderbroken geslurpt worden aan heerlijke drankjes. Onze TC Basveld-dames zorgen voor smakelijke proevertjes.

En wat meer is: onze wedstrijdleider Marcel Schildermans zal er een punt van maken om op VRIJDAG 4 AUGUSTUS zoveel mogelijk Basvelders te programmeren zodat jullie tegelijkertijd vrienden en bekenden een hart onder de riem kunnen steken in hun battle naar de eeuwige roem.

TOT VRIJDAG 4 AUGUSTUS !!!!!!!!!!!!!!!!!

GEZONDHEID, A LA VOTRE, PROSIT , ZUM WOHL , CHEERS