Leeuw van T.C. Basveld 2016

14-11-2016

Tijdens het clubkampioenschap werd bekend gemaakt welke jeugdspelers zich één jaar lang leeuw van T.C. Basveld mogen noemen. Er werd massaal gestemd en uiteindelijk werd met grote voorsprong gekozen voor:

INTERCLUBPLOEG MEISJES 14

De finaleplaats in de interclub die Sara en Elllen Franssens en Kaat Bongaers behaald hebben, is door de leden, trainers en bestuur gekozen tot de mooiste prestatie/verwezenlijking van 2016. Zij bereikten de finale in afdeling 3, waardoor hun prestatie echt wel hoog ingeschat mag worden.
Na de poulefase werden de tegenstanders één voor één met lege handen naar huis gestuurd. Het dubbelspel was vaak beslissend en hierin waren de meisjes nagenoeg onklopbaar  Enkel in de finale bleek Tennisdel een maatje te groot.

Nogmaals een dikke proficiat Ellen, Kaat en Sara !!!