Gemeente geeft waarborg, uitbreiding hal start eerstdaags

24-04-2017

Bijzonder heuglijk nieuws op de gemeenteraad van vanavond. Er werd unaniem beslist dat de gemeente financieel borg zal staan voor de uitbreiding op TC Basveld. Een grote kreet van opluchting viel te horen binnen de club. De laatste dagen was er ondanks het perfect financiële dossier van onze secretaris Bart Jenné enige ongerustheid ontstaan of de waarborg tijdig zou kunnen afgeleverd worden. Maar dankzij de uitstekende medewerking van schepen Bram Deraeve, secretaris Bart Telen en financieel beheerder Ivo Henrix steeg er uiteindelijk toch witte rook op uit de gemeenteljke schouw. Voor alle duidelijkheid toch nog even meegeven dat TC Basveld de investering voor de uitbreiding helemaal zelf draagt. Maar wij zijn de gemeentelijke instanties bijzonder erkentelijk dat zij ermee toe bij gedragen hebben dat wij bij wijze van spreken morgen de eerste spade in de grond kunnen steken. Daardoor lijkt de inauguratie van onze twee extra terreinen voor eind september niet in het gedrang te zullen komen.

Om het in de verkiezingsterminologie te houden van La Douce France : "un grand merci à tout le monde".

Bedankt aan de vele clubmensen, die zich in de afgelopen tijd uit de naad hebben gewerkt om dit mooie project definitief op de rails te krijgen !!!!!